Veelgestelde vragen
1 Betaalmethoden
1.1 Welke betaalmethodes ondersteunt warmtebeeldcamera.nl?

U heeft bij ons de keuze om op diverse manieren de betaling te verrichten. Wij ondersteunen iDeal, PayPal, Bancontact/Mister Cash, SOFORT Banking Maestro, Klarna achteraf betalen, Visa, Mastercard en Betaling via een factuur. U kunt uw gegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met de betaalprovider voor een correcte afhandeling. Uw bestelling wordt, mits op voorraad, direct verstuurd na ontvangst van de betaling. Kiest u voor Klarna achteraf betalen dan wordt uw bestelling direct verzonden nadat Klarna dit heeft goedgekeurd.

Kiest u liever voor een bankoverschrijving (optie: betaling via een factuur), dan mailen wij u de factuur zodat u deze via bankoverschrijving kunt betalen. Houdt u er dan rekening mee dat de levering van uw bestelling wat langer in beslag neemt omdat wij moeten wachten op uw betaling. Uw bestelling wordt verstuurd nadat wij uw betaling hebben ontvangen.

2 Levering
2.1 Levering door UPS

Warmtebeeldcamera.nl werkt samen met de pakketservice van UPS. Wij streven ernaar uw bestelling binnen 1 werkdag te bezorgen. Bekijk de actuele status van uw bestelling via “Mijn Account”. 

2.2 Bestelling ophalen?

Het is tevens mogelijk uw bestelling op te halen bij het warmtebeeldcamera.nl kantoor (Sensor Partners BV) in Drunen. Bij het afronden van uw bestelling kunt u bij "bezorgopties" kiezen voor de optie "ophalen bij warmtebeelcamera.nl". Uw bestelling zal dan niet worden verstuurd. U kunt uw bestelling (mits op voorraad) ophalen van maandag t/m vrijdag tussen 09:00-12:00 uur en 13:00- 16:00 uur. In het weekend zijn wij gesloten.

2.3 Levertijden
Wanneer u op een doordeweekse dag besteld voor 15:00 uur, streven wij ernaar om uw bestelling de volgende werkdag af te leveren, tenzij anders is aangegeven. Bestellingen worden alleen op werkdagen aangeboden door UPS. Bestelt u op vrijdag voor 15:00 uur, dan wordt uw bestelling op maandag bezorgd. Bestelt u in het weekend, dan wordt uw bestelling dinsdag bezorgd.
2.4 Verzendkosten

Het verzenden van bestellingen boven de €100,- excl. BTW is altijd gratis binnen de Benelux en Duitsland. Kosten voor retournering of omruilen zijn voor rekening van de klant. Is uw totale orderbedrag lager dan €100,- excl. BTW, dan betaalt u €8,95 incl. BTW verzendkosten.

2.5 Vertraagde levering
Wij streven er naar bestellingen binnen de aangegeven levertijd te bezorgen. Wanneer een levering vertraagd is, proberen wij u hier zo snel mogelijk van op de hoogte te stellen. Bekijk de actuele status van uw bestelling in uw account of neem telefonisch contact met ons op.
2.6 Niet leverbare producten
Wij streven ernaar alle bestelde producten te leveren. Mocht een product toch niet leverbaar zijn of vertraging oplopen, dan wordt u hier per e-mail over op de hoogte gesteld. Wij storten, indien gewenst, het betaalde bedrag binnen 7 werkdagen terug op uw bankrekening.
2.7 Traceren van uw pakket

U kunt uw pakket volgen met het track & trace nummer dat u automatisch per mail toegestuurd krijgt zodra uw pakket door ons is verzonden. Onze pakketten worden verstuurd via UPS.

3 Retourneren
3.1 Bestelling retour sturen ?

Kan ik een artikel retourneren? (B2C)

Als u het artikel gekocht hebt voor particulier gebruik, mag u dit binnen 14 dagen vanaf dat u de bestelling ontvangen hebt retourneren (Volgens de Wet koop op afstand).

 

Kan ik een artikel retourneren? (B2B)

Als u het artikel zakelijk gekocht hebt, vragen we u contact op te nemen met de klantenservice om te overleggen naar wat de mogelijkheden zijn. In overleg kunnen wij de bestelde producten retour nemen tegen 25% annuleringskosten mits de bestelde producten niet speciaal voor u besteld zijn.

 

Wat zijn de eisen voor het retourneren?

In beide gevallen moeten de artikelen in nieuwstaat zijn. Dit betekent compleet, onbeschadigd, schoon en in originele onbeschreven en onbeschadigde verpakking.

Eventuele schade aan apparatuur en/of verpakking wordt in rekening gebracht.

 

Moet ik verzendkosten betalen voor het retourneren?

Ja, voor het retourneren zijn de verzendkosten voor eigen rekening.

 

Naar welk adres moet ik het retour sturen?

U kunt het retour sturen naar:

 

Sensor Partners BV

tav: Webshop retouren

James Wattlaan 15

5151 DP Drunen

Nederland

 

Graag het RMA-formulier invullen, zodat uw gegevens bij ons bekend zijn en het retourproces sneller verwerkt kan worden: https://sensorpartners.com/rma

 

Vragen?

Mail naar [email protected]

4 Garantie
4.1 Garantietermijn van FLIR
U ontvangt 2 jaar garantie op de FLIR warmtebeeldcamera en 10 jaar garantie op de ongekoelde microbolometer detector voor alle handheld warmtebeeldcamera's voor preventief onderhoud en gebouwen inspectie.

Om in aanmerking te komen voor deze uitzonderlijke garantie, 2 jaar volledige garantie op de warmtebeeldcamera en 10 jaar op de detector, dient de eigenaar van de FLIR warmtebeeldcamera zich te registreren via de FLIR website. De registratie dient te worden voltooid binnen 30 dagen na aankoop van de warmtebeeldcamera. Net zoals bij normale garantie, is deze verlengde garantie kostenloos en start vanaf de datum van aanschaf.

Lees meer over de garantietermijn 
4.2 Registratie van uw FLIR warmtebeeldcamera

Door op onderstaande link te klikken kunt u uw FLIR warmtebeelcamera registreren om in aanmerking te komen voor de garantietermijn.

Registreer uw FLIR warmtebeeldcamera


5 Laagste prijs
5.1 U heeft een product voor een lagere prijs gezien?
U heeft een product ergens voor een lagere prijs gevonden dan in onze webshop. Neem dan contact met ons op via ons telefoonnummer of e-mailadres en wij kijken graag wat we hierin voor u kunnen betekenen. Natuurlijk horen wij graag waar u het product voor een lagere prijs heeft gevonden.
6 Service
6.1 Smartphone warmtebeeldcamera

Voor een efficiënte afhandeling van uw vragen kunt u terecht op de volgende website: support.flir.com