Veelgestelde vragen
1 Betaalmethoden
1.1 Welke betaalmethodes ondersteunt warmtebeeldcamera.nl?

U heeft bij ons de keuze om op diverse manieren de betaling te verrichten. Wij ondersteunen iDeal, PayPal, Bancontact/Mister Cash, SOFORT Banking Maestro, Klarna achteraf betalen, Visa, Mastercard en Betaling via een factuur. U kunt uw gegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met de betaalprovider voor een correcte afhandeling. Uw bestelling wordt, mits op voorraad, direct verstuurd na ontvangst van de betaling. Kiest u voor Klarna achteraf betalen dan wordt uw bestelling direct verzonden nadat Klarna dit heeft goedgekeurd.

Kiest u liever voor een bankoverschrijving (optie: betaling via een factuur), dan mailen wij u de factuur zodat u deze via bankoverschrijving kunt betalen. Houdt u er dan rekening mee dat de levering van uw bestelling wat langer in beslag neemt omdat wij moeten wachten op uw betaling. Uw bestelling wordt verstuurd nadat wij uw betaling hebben ontvangen.

2 Levering
2.1 Levering door UPS

Warmtebeeldcamera.nl werkt samen met de pakketservice van UPS. Wij streven ernaar uw bestelling binnen 1 werkdag te bezorgen. Bekijk de actuele status van uw bestelling via “Mijn Account”. 

2.2 Bestelling ophalen?

Het is tevens mogelijk uw bestelling op te halen bij het warmtebeeldcamera.nl kantoor (Sensor Partners BV) in Drunen. Bij het afronden van uw bestelling kunt u bij "bezorgopties" kiezen voor de optie "ophalen bij warmtebeelcamera.nl". Uw bestelling zal dan niet worden verstuurd. U kunt uw bestelling (mits op voorraad) ophalen van maandag t/m vrijdag tussen 09:00-12:00 uur en 13:00- 16:00 uur. In het weekend zijn wij gesloten.

2.3 Levertijden
Wanneer u op een doordeweekse dag besteld voor 15:00 uur, streven wij ernaar om uw bestelling de volgende werkdag af te leveren, tenzij anders is aangegeven. Bestellingen worden alleen op werkdagen aangeboden door UPS. Bestelt u op vrijdag voor 15:00 uur, dan wordt uw bestelling op maandag bezorgd. Bestelt u in het weekend, dan wordt uw bestelling dinsdag bezorgd.
2.4 Verzendkosten

Het verzenden van bestellingen boven de €100,- excl. BTW is altijd gratis binnen de Benelux en Duitsland. Kosten voor retournering of omruilen zijn voor rekening van de klant. Is uw totale orderbedrag lager dan €100,- excl. BTW, dan betaalt u €8,95 incl. BTW verzendkosten.

2.5 Vertraagde levering
Wij streven er naar bestellingen binnen de aangegeven levertijd te bezorgen. Wanneer een levering vertraagd is, proberen wij u hier zo snel mogelijk van op de hoogte te stellen. Bekijk de actuele status van uw bestelling in uw account of neem telefonisch contact met ons op.
2.6 Niet leverbare producten
Wij streven ernaar alle bestelde producten te leveren. Mocht een product toch niet leverbaar zijn of vertraging oplopen, dan wordt u hier per e-mail over op de hoogte gesteld. Wij storten, indien gewenst, het betaalde bedrag binnen 7 werkdagen terug op uw bankrekening.
2.7 Traceren van uw pakket

U kunt uw pakket volgen met het track & trace nummer dat u automatisch per mail toegestuurd krijgt zodra uw pakket door ons is verzonden. Onze pakketten worden verstuurd via UPS.

3 Retourneren
3.1 Bestelling retour sturen ?

Bij een zakelijke aankoop (B2B) geldt er geen herroepingsrecht. In overleg kunnen wij de bestelde producten retour nemen tegen 25% annuleringskosten mits de bestelde producten niet speciaal voor u zijn besteld.

 

Bij een particuliere aankoop heeft de consument (B2C) de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger. Indien u uw bestelling wilt retourneren zijn de verzendkosten voor het retourneren van de bestelling voor de consument.

Retouradres:
Sensor Partners BV
tav: Webshop retouren
James Wattlaan 15
5151 DP Drunen
Nederland

Let op: In alle gevallen van retournering, zien wij de apparatuur graag compleet, onbeschadigd, schoon en in de originele onbeschreven en onbeschadigde verpakking retour. Eventuele schade aan de apparatuur en/of verpakking wordt in rekening gebracht. 

 

Vragen?
Mail naar [email protected]warmtebeeldcamera.nl 

4 Garantie
4.1 Garantietermijn van FLIR
U ontvangt 2 jaar garantie op de FLIR warmtebeeldcamera en 10 jaar garantie op de ongekoelde microbolometer detector voor alle handheld warmtebeeldcamera's voor preventief onderhoud en gebouwen inspectie.

Om in aanmerking te komen voor deze uitzonderlijke garantie, 2 jaar volledige garantie op de warmtebeeldcamera en 10 jaar op de detector, dient de eigenaar van de FLIR warmtebeeldcamera zich te registreren via de FLIR website. De registratie dient te worden voltooid binnen 30 dagen na aankoop van de warmtebeeldcamera. Net zoals bij normale garantie, is deze verlengde garantie kostenloos en start vanaf de datum van aanschaf.

Lees meer over de garantietermijn 
4.2 Registratie van uw FLIR warmtebeeldcamera

Door op onderstaande link te klikken kunt u uw FLIR warmtebeelcamera registreren om in aanmerking te komen voor de garantietermijn.

Registreer uw FLIR warmtebeeldcamera


5 Laagste prijs
5.1 U heeft een product voor een lagere prijs gezien?
U heeft een product ergens voor een lagere prijs gevonden dan in onze webshop. Neem dan contact met ons op via ons telefoonnummer of e-mailadres en wij kijken graag wat we hierin voor u kunnen betekenen. Natuurlijk horen wij graag waar u het product voor een lagere prijs heeft gevonden.